منـــــــــتدى حياة المعــــــــدية
أخوتي وأحبتي مرحباً بكم في منتدى حياة المعدية ، أرجو أن ينال المنتدى إعجابكم وأرجو منكم ألا تطلعوا فقط وسجلوا واشتركوا حالاً
أخوتي وأحبتي مرحباً بكم في منتدى حياة المعدية ، أرجو أن ينال المنتدى إعجابكم وأرجو منكم ألا تطلعوا فقط وسجلوا واشتركوا حالاً
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بكَ أخي أو أختي في المنتدى يا رب تكون بخير أدخل وأشترك الآن مستنينكم معانا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل عام وانتم بخير " ادارة منتدى المعدية "

!!!! أفكار مجنونة جداااااااا...

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميما
عضو ذهبي
عضو ذهبي
ميما

انثى مسيجاتك : 368

!!!! أفكار مجنونة جداااااااا... Empty
مُساهمةموضوع: !!!! أفكار مجنونة جداااااااا...   !!!! أفكار مجنونة جداااااااا... I_icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 2:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم ..

ساعات الواحد يقعد كده يفكر بالعقل فى اى مشكلة ممكن يواجهها يقلبها يمين شمال ..شمال يمين ...شرق غرب ..غرب شرق ..برده مش عاوزه تتحل !!!

يقوم الواحد يفكر بطريقه جنونيه شويه يقلب كل افكار الجنون فى دماغه يمكن يقدر ساعتها يوصل لحل ولو وقتى يرضى نفسه ويرضى جميع الاطراف المتنازعه (ايه الكلام الكبير ده )....
عموما انا بدعوكم شويه اننا نسيب عقلنا ولو لخمس دقائق بس ونفكر بجنون فى كل نواحى حياتنا يمكن نقدر نوصل لحل لمشاكلنا المستعصيه ..
واانا اول واحد هفكر بجنون فمثلا دلوقتى انا نفسى ...
1- اختفى فى جزيره كبيره وسط المحيط الهادى مليئه بالحيوانات المفترسه ومعايا ارق بنوته (حبيبتى ) ونكون مش لاقيين ناكل اقوم انا باه اخد الحربه بتاعتى واقوم اصطاد غزالتين نأكلهم..وفجأه واحنا بناكل يهجم علينا اسدين اقوم واخد ارق بنوته ورا ظهرى كده وافضل احارب احارب الاسدين لحد ميموتوا .........الخ الخ الخ
2-اقوم من النوم الاقى بوش وشارون قدامى (الخدامين بتوعى )مجهزين الفطار وانا الفطار بتاعهم مش عجبنى اقوم ضارب شارون بالرجل فى وشه وبوش بالجزمه بتاعت منتظر اللى انا اشترتها بترليييييييييوووووووووو... مليم ..
3- فى المساء ..السهره تحلى فى القصر بتاعى ..ادعوا جميع اعضاء دى ون جى للعشاء ادعوهم بجميع جنسياتهم وانتمائتهم للنقاش فى مصير غزه ووضع حل قاطع وحاسم للقضيه وتشكيل جيش قوى لبدئ الجهاد المسلح ضد اولاد القدرده والخنازير ..

طيب انت ايه أفكارك المجنونة ... كل واحد يكتب افكار المجنونة...يلا اكتبوا ميما بتدعوكم....

على فكرة مش ميما اللى كتبت الافكار دى ولكن عجبتنى الافكار المجنونة دى فحبييت تقرأوها معايا....وشكراً
Abo3liy
Admin
Admin
Abo3liy

ذكر مسيجاتك : 465
اعلام الدول : !!!! أفكار مجنونة جداااااااا... 3dflag10

مُساهمةموضوع: رد: !!!! أفكار مجنونة جداااااااا...   !!!! أفكار مجنونة جداااااااا... I_icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 5:56 pm

انا نفسي اعمل حاجة تانية خالص 

عندي حل لمشكلة فلسطين 

العرب تتوحد ونضرب اسرائيل ضربة جامده جدا في القلب وندخل فلسطين واعيش في القدس وناكل ونشرب مع الاهالي الصامده واهالي الشهداء اللي هما عارفين انهم في الجنة ان شاء الله ودي فكرتي المجنونة البسيطة في ابسط من كده فكرة اعتقد لالالالا ههههههههههههه وده عمرة ما هيحصل لانها فكرة مجنونة بس والله عندي امل انها تتحقق

وشكرا ميما علي موضوعك
ميما
عضو ذهبي
عضو ذهبي
ميما

انثى مسيجاتك : 368

مُساهمةموضوع: رد: !!!! أفكار مجنونة جداااااااا...   !!!! أفكار مجنونة جداااااااا... I_icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2009 2:34 pm

بشكرك شكسبير ودى فعلاً افكار مجنونة هههههههههههه وعمرها كمان ما حتتحقق خاصة فكرة ان العرب ممكن تتوحد....انسى اااااااااااااااااا

!!!! أفكار مجنونة جداااااااا...
صفحة 1 من اصل 1